3mirakel

trebarnsmamma barn födda 09, 12 och 14

Bakat!

Publicerad 2009-12-17 23:04:52 i Allmänt,

Idag har vi bakat pepparkakor, jag gjorde en deg igårkväll som vi bakade ut idag. Så nu har vi mycket pepparkakor att äta upp, mums! Det blev bara hjärtan vi gjorde då vi tycker dom är finast...





Håkan har också skottat hela gårdsplanen och en bred gång ut från oss så jag kommer ut med barnvagnen imorgon, superfint blev det. Just nu sitter jag här själv, Håkan hjälper våran granne att hämta deras bil som dom har reparerat, hoppas dom håller sig på vägen och inte halkar ner i något dike. Ska ta en kopp te och en pepparkaka innan ska lägga mig.

Godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år och sambo med min pojkvän Håkan och mamma till Sixten född 090809, nu väntar vi på lillasyster som är beräknad 121016 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela