3mirakel

trebarnsmamma barn födda 09, 12 och 14

Full dag!

Publicerad 2009-12-14 13:22:48 i Allmänt,

Jag har hunnit med mycket idag hittils. Vi vaknade och gick upp vid 9:00, lite tidigare än vi brukar, hoppas på att Sixten somnar lite tidigare ikväll.
Min mamma har varit på besök och har hjälp mig att rensa i min garderob, har massor med kläder som är för smått nu som jag hade innan min graviditet med Sixten. Så det blev en stor klädhög som jag ska lägga ut på tradera under morgondagen har jag tänkt!
Vi han även med en fika med lussebullar och pepparkakor.


Alla kläder som inte passar och som ska säljas...


Sixten har också fått smaka på ärtpure för första gången idag, det blev lite grimaser men han åt av det iaf, ska ge honom det några dagar till och se om han vänjer sig vid smaken. hittils har han ju bara smakat på morot, palsternacka och majs.

Vi ska försöka hinna med att åka till min pappa för han ville ge bort lite lammkött åt oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år och sambo med min pojkvän Håkan och mamma till Sixten född 090809, nu väntar vi på lillasyster som är beräknad 121016 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela