3mirakel

trebarnsmamma barn födda 09, 12 och 14

Hemkomna från julhandling

Publicerad 2009-12-18 16:27:43 i Allmänt,

Nu har vi precis kommit hem från stan, vi har handlat julklappar till min syster, mamma och pappa och svärföräldrarna. Är jättenöjda med julklapparna vi köpte, nu är det bara paketinslagningen som väntar. Kan inte säga här i bloggen vad jag handlat då några familjemedlemmar säkert läser här =)

När vi kom hem vid 16:00 hade inte Sixten ätit sen 13:00 så jag gav honom morots och potatispuré från Semper, han åt upp hela burken! Han är så duktig på att äta min son.


Sixten är mätt efter en hel burk!








Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2009-12-19 15:24:05

Ja han är verkligen duktig på att äta :) Kevin äter inte så mkt, har varit lite trögt i några dagar men vi kämpar på :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år och sambo med min pojkvän Håkan och mamma till Sixten född 090809, nu väntar vi på lillasyster som är beräknad 121016 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela