3mirakel

trebarnsmamma barn födda 09, 12 och 14

Jobbig natt

Publicerad 2009-12-15 11:35:41 i Allmänt,

Inatt sov Sixten väldigt oroligt, i vanliga fall brukar han gny lite och sen ammar jag och han somnar om men inatt skrek han varje gång han vaknade. Han vaknade många gånger också, säkert 4 gånger mellan 23 och 8 på morgonen. Längtar verkligen tills han börjar sova hela nätter!

Det snöar massor idag, ska ut och skotta när det slutar, känns onödigt att gå ut nu o börja när det vräker ner. Nu när det är snö så sällan om vintrarna tycker jag faktiskt att det är kul och komma ut och skotta, första gången i år ju!

Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2009-12-15 20:22:58

Ja det var faktiskt jätte kul att bada med kevin, han verkade gilla de oxå. Jag tänkte gå på babysim först men sen kände jag att jag kan i stället gå själv till badhuset när jag känner för det, med någon vän eller så.

Postat av: Mimmi

Publicerad 2009-12-15 22:35:57

Tur att du har Håkan som kan dela ansvaret om att ta hand om Sixten på nätterna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år och sambo med min pojkvän Håkan och mamma till Sixten född 090809, nu väntar vi på lillasyster som är beräknad 121016 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela