3mirakel

trebarnsmamma barn födda 09, 12 och 14

Onsdag

Publicerad 2009-12-02 22:34:09 i Allmänt,

Usch vad man blir hungrig när man ammar, känns som jag måste äta hela tiden. tror jag är hungrig igen fast jag ätit några mackor nu på kvällskvisten. Var jättehungrig i början av min graviditiet också!

Förövrigt så har Sixten och jag hälsat på min mamma, han tycker alltid det är lika trevligt och träffa mormor. Hans moster var där också, han älskar och busa med henne. Skiner upp som en sol då!
Sen var jag och min mamma in till stan för att vaccinera oss mot svininfluensan men det gick inte bra då vaccinetleveranserna var fördröjda så vi får vänta till på söndag med det, under tiden var Sixten med sin pappa...

Vi har låtit Sixten smaka på morotspuré idag, det älskade han verkligen, mycket godare än gröten. han blev jättearg när det tog slut så fick amma honom mätt sen.

Kommentarer

Postat av: ~ Beatrice, mamma till Devin, 090723 ~

Publicerad 2009-12-03 11:59:20

Vad alla ungar verkar tycka om maten ni ger dem. Min buse är inte alls överförtjust i mat/smakportionerna... Han vill hellre ha välling...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år och sambo med min pojkvän Håkan och mamma till Sixten född 090809, nu väntar vi på lillasyster som är beräknad 121016 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela