3mirakel

trebarnsmamma barn födda 09, 12 och 14

Ont i magen!

Publicerad 2009-12-20 14:44:46 i Allmänt,

Usch vad Sixten var hård i magen igårkväll!
Han låg och tryckte och till slut släppte proppen, sen fyllde han tre bajsblöjor på raken, han hade ju inte bajsat på ett dygn...Jag har nog gett honom för mycket mat på sistonde, men det är ju lätt att man matar på när han gillar det. Funderar också på om banangröten vi köpte i fredags är stoppande? Har ju hört att banan är stoppande...Vi har nämligen gett honom av den sen i fredags, morgon och kväll.

Han har inte bajsat ännu heller så jag ska bara amma honom nu ett tag så magen blir bättre och sen ge mindre portioner mat tror jag. Svårt sånt här med mat med första barnet, man vet ju inte så mycket som förstgångsförälder!

Håkan är ute med grannarna och letar gran så det blir till att pynta gran och koka knäck senare i eftermiddag, Sixten ligger och sover så jag ska passar på att surfa runt lite på nätet.

Kommentarer

Postat av: ~ Beatrice, en 22-årig mamma & sambo ~

Publicerad 2009-12-21 08:40:21

Det kan stämma. Vi kör också med banangröt till Devin och hans mage har krånglat lite på sistone också..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år och sambo med min pojkvän Håkan och mamma till Sixten född 090809, nu väntar vi på lillasyster som är beräknad 121016 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela