3mirakel

trebarnsmamma barn födda 09, 12 och 14

Sixten fortfarande vaken

Publicerad 2009-12-09 22:16:25 i Allmänt,

jaha, ännu en kväll då Sixten är uppe sent, just nu sitter han i mitt knä medans jag uppdaterar bloggen. Han somnade vid klockan 19.45. perfekt tänkte jag, lagom tills jag skulle titta på Bonde söker fru, men han vaknade efter halva programmet så han fick sitta och mysa i mitt knä under resten av programmet, mysigt. Hade hoppats att han hade somnat för natten...

Idag var hela familjen in till stan för att handla ingredienser till julbaket imorgon. Min vän Gerda kommer över och vi ska baka lussebullar och egna pepparkakor, blir skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år och sambo med min pojkvän Håkan och mamma till Sixten född 090809, nu väntar vi på lillasyster som är beräknad 121016 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela