3mirakel

trebarnsmamma barn födda 09, 12 och 14

Sixten har badat

Publicerad 2009-12-08 11:11:05 i Allmänt,

Igårkväll fick Sixten bada vid 19:00 tiden på kvällen. Planen var att vi skulle försöka få honom och sova efter det för natten men det ville inte han så han somnade inte förän vid 22 tiden. Antar att han somnar så sent då vi inte brukar gå upp föränn vid 10 på morgonen.
Det är ju skönt att vi får sovmorgon men man vill ju gärna ha lite egentid på kvällen också, får se om vi ska testa och gå upp lite tidigare och se om han somnar tidigare på kvällen då.



Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2009-12-08 17:49:00

Hehe vi har samma problem här hemma =) jag är så morgontrött så vill gärna sova på morgonen ! Så jag måste oxå prova att stiga upp tidigare med honom, för den där egentiden på kvällen är behövlig och efterlängtad på kvällarna :)

Postat av: åsa

Publicerad 2009-12-08 17:51:22

Hehe vi har samma problem här hemma =) jag är så morgontrött så vill gärna sova på morgonen ! Så jag måste oxå prova att stiga upp tidigare med honom, för den där egentiden på kvällen är behövlig och efterlängtad på kvällarna :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år och sambo med min pojkvän Håkan och mamma till Sixten född 090809, nu väntar vi på lillasyster som är beräknad 121016 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela