3mirakel

trebarnsmamma barn födda 09, 12 och 14

Snart Jul

Publicerad 2009-12-23 09:50:54 i Allmänt,

Så, nu är alla julklappar inslagna, vi har inte köpt något till Sixten i år då vi tror han kommer få så mycket av våra släktingar. Han kommer ju inte förstå den här julen heller och uppskatta presenter. Han kommer nog gilla presentpappret mer o leka med!

Idag ska jag och sambon göra mer knäck och ischoklad, tom vit ischocklad som jag tycker så mycket om. Sixten ligger just nu och sover sin förmiddagslur och jag har precis hängt tvätt och plockat lite här hemma. Håkan är ute och skottar igen, hade ju snöat mer inatt =)

Nu har jag också bara ammat i två dygn och det funkar bra, han är som vanligt i magen och min mjölk verkar räcka till, var rädd att den hade sinat något då han ätit så mycket mat, skönt att det funkar att bara amma. Nästa tid hos BVC är den 29 december, ska bli spännande och se hur mycket han har gått upp i vikt. Nu har han strl 68 i kläder, 62 kunde han inte alls ha länge...

Här är en bild från när vi var hos svärföräldrarna där Sixten fick träffa Håkans farmor Yvonne (gammelfarmor)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-23 11:41:23

Vad tidigt du går på bvc besök, mer än en vecka innan han är 5 mån. men det är väl olika på alla ställen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år och sambo med min pojkvän Håkan och mamma till Sixten född 090809, nu väntar vi på lillasyster som är beräknad 121016 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela