3mirakel

trebarnsmamma barn födda 09, 12 och 14

8 månader

Publicerad 2010-04-09 22:26:25 i Allmänt,

Ja, idag fyller Sixten 8 månader. Vi har varit på BVC och mätt och vägt.
Lillkillen väger nu 8660 gram och är 68,5 cm lång.

Nu ikväll så var jag och Sixten iväg på sminkvisning, och Sixten skötte sig exemplariskt som vanligt och charmade alla tjejer som var där. Var också en 14 månaders bebis där också som Sixten var lite nyfiken på...

Har inte bloggat så ofta den senaste tiden och det beror på att vi flyttar om en vecka så det är fullt upp med att fixa det sista i huset och sen packa här i lägenheten, ev kommer vi också vara utan bredband i två månader men funderar på om vi kan skaffa ett sånt där kontant mobilt bredband, vet inte så mycket om det men ska kolla upp det närmare...

Kommentarer

Postat av: Emiz

Publicerad 2010-04-09 22:42:18

Tack för ditt svar=)

Är precis så jag känner också. Tack, det hjälpte mig mycket att det kanaske inte bara e jag som tänker o känner så.



Och GRATTIS till Sixten=) Wiieee.

Är han bara 68,5? då e nog sammy rätt lång som är 65cm;P o han e bara 3mån:P

ha det bra

kram

Postat av: Beatrice, mamma till Devin ♥

Publicerad 2010-10-06 23:52:56

Du har en award i min blogg att hämta :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år och sambo med min pojkvän Håkan och mamma till Sixten född 090809, nu väntar vi på lillasyster som är beräknad 121016 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela