3mirakel

trebarnsmamma barn födda 09, 12 och 14

Våran påsk!

Publicerad 2010-04-05 14:42:04 i Allmänt,

På Långfredagen så åkte vi ner till Västervik och hälsade på hos Håkans faster och fick en god trerättersmiddag, vi blev även visade runt i Västervik, synd att det blåste så mycket där för det blev lite kyligt ute.

Påskafton tillbringade vi hos Håkans föräldrar och hos min mamma där vi träffade min syster och min pappa. Sixten tyckte det var hur kul som helst att träffa sin moster, solen sken och det var verkligen vår ute! Vi fick också god smörgåstårta där...

Påskdagen tog vi det mest lugnt på, vi var i huset och målade det sista taket inomhus som ska målas innan flytten och städade lite efter renoveringen, om 10 dagar så flyttar vi in!!! Vi passade även på att njuta av det fina vädret ute och jag drog upp lite ogräs ur gruset, Sixten var under tiden hos sin faster Martina som passade honom. Martina följde sen med oss hem och vi spelade mario party 6 på kvällen.

Nu på Annandagen så ska vi få hem lite vänner på middag som ska sova över...Sixten ligger just nu och sover middag och ska få sin lunch när han vaknar. Håkan är iväg in till stan för att handla mat till middagen och jag passar på att sitta vid datorn nu en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år och sambo med min pojkvän Håkan och mamma till Sixten född 090809, nu väntar vi på lillasyster som är beräknad 121016 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela