3mirakel

trebarnsmamma barn födda 09, 12 och 14

Bad igår och Feber idag

Publicerad 2010-12-22 23:26:36 i Allmänt,

Igår kväll så fick Sixten bada i badbaljan, han var så söt när han lekte med en plastmugg. Han provade att sätta den på foten, gullungen.





Nu idag så har Sixten haft 38,5 graders feber och det har märkts, han har varit klängigare än vanligt och han vaknade upp efter att bara sovit middag i 45 min så då låg han i min famn och somnade om medans jag tittade på ett tvprogram. Det var jättemysigt, är inte så ofta han somnar i famnen längre...

Kommentarer

Postat av: Annika N

Publicerad 2010-12-27 22:15:47

Lilla pojken då, hoppas att han mår bättre nu och slipper feber!!! Vad söt han var i badet! Ja, mugg på foten det går det med! Ska fixa en ny blogg för lösenordet till min gamla har försvunnit...

Kram på er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år och sambo med min pojkvän Håkan och mamma till Sixten född 090809, nu väntar vi på lillasyster som är beräknad 121016 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela