3mirakel

trebarnsmamma barn födda 09, 12 och 14

Mellis!

Publicerad 2010-12-10 11:39:04 i Allmänt,

Nu sitter Sixten och har snart ätit upp sin mellis innan han ska sova, mosad banan och en brödskiva och vatten. Sen han lärt sig hur han ska hålla pipmuggen så dricker han vatten jättebra, vilket är jätteskönt.

Medans han sover så ska jag packa för hela lilla familjen ska åka till Köping under helgen och träffa lite vänner, ska bli jätteroligt och skönt och komma hemifrån ett tag. Blir ju lätt tråkigt att vara hemma när man är hemma om dagarna som jag och Sixten är.

Innan vi åker i eftermiddag så ska vi hinna ut och så ska Sixten få åka lite pulka. Det är ju jättefint väder idag =)



Kommentarer

Postat av: Emilie - Mamma till Sammy.

Publicerad 2010-12-14 14:23:52

Postat av: Emilie - Mamma till Sammy.

Publicerad 2010-12-14 14:25:07

Sammy hatar också att borsta tänderna. Det värsta han VET! Men det brukar funka Ok om han får hålla i min tandborste och "borsta" mina tänder samtidigt..det brukar han tycka e kul ha haa

Postat av: Erika

Publicerad 2011-05-07 17:20:16

Måste säga att jag till 100% diggar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år och sambo med min pojkvän Håkan och mamma till Sixten född 090809, nu väntar vi på lillasyster som är beräknad 121016 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela