3mirakel

trebarnsmamma barn födda 09, 12 och 14

Fint Vinterväder!

Publicerad 2010-02-24 12:39:12 i Allmänt,

Nu på förmiddagen har jag tagit ut Sixten i vagnen och gått till Lid och tillbaka, en promenad på 4 km. Alldeles lagom långt tycker jag. Solen värmde så skönt i ansiktet och på ryggen.

Innan promenaden provade jag att ta på overollen från Lindex i storlek 74 som Sixten fått av sin farmor i 6 månaderspresent, den satt jättebra på honom nu och verkar så varm och mysig. det som är bra med den tycker jag är dom vikbara ärm och bensluten och att den går att knäppa upp ända ner till ena benet. Den här overollen rekommenderar jag varmt om man letar efter en overoll till sin bebis. Den kostade 249 :- på Lindex!



Så här fint sken solen hos oss idag =)



Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-02-24 18:38:02

En såndär overall har Kevin oxå fast han har inte samm mönster på men annars exakt samma :P Och den är jätte bra, fast vi ska väl köpa en ny då 68 börjar bli lite litet nu i benen på den.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år och sambo med min pojkvän Håkan och mamma till Sixten född 090809, nu väntar vi på lillasyster som är beräknad 121016 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela