3mirakel

trebarnsmamma barn födda 09, 12 och 14

Hemma igen!

Publicerad 2010-02-20 12:34:58 i Allmänt,

Nu är jag hemma igen, gårkvällen spenderade jag med en tjejkompis och drack vin, första gången jag drack sedan jag blev gravid, kändes hur konstigt som helst att bli lite full =) men kul!
Sixten var hemma med sin pappa och pappas syssling, tydligen hade han sovit dåligt inatt och saknat sin mamma.

Så nu ligger Håkan i soffan och ska försöka sova eftersom det blev dåligt med sömn för honom. Jag sov bra iallfall och det var så skönt och vakna av sig själv och inte av Sixten....

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-20 13:03:00

Besök den här bloggen om du vill se djurplågerin som är laglig i världen!

http://livetibabylon.blogg.se

Only cause it's law don't make it right!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år och sambo med min pojkvän Håkan och mamma till Sixten född 090809, nu väntar vi på lillasyster som är beräknad 121016 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela