3mirakel

trebarnsmamma barn födda 09, 12 och 14

Libero eller Pampers?

Publicerad 2010-02-12 12:01:13 i Allmänt,

Hittills har vi haft Libero hela tiden till Sixten efter att ha testat Pampers i början men tyckte att det lätt läckte ut uppe vid ryggen med dom. En fördel med Pampers är ändå att dom känns smidigare än Libero. Nu har vi fyra rabbatkuponger liggandes från Pampers och inga från Libero kvar så vi ska testa ett paket Pampers easy up tror jag dom heter (byxblöja iaf) och se om dom sitter bättre vid ryggen än deras blöjor med knäppning...

Vilken blöja föredrar ni till eran bebis? Finns ju andra märker som säkert också är bra!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-02-12 13:15:34

Jag tycker inte de spelar någon roll vilken blöja de e gillar båda så vi använder båda.

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-02-12 13:27:13

vi använder pampers men har pendlat mellan båda. Har även provat flera andra sorter. Då vi har samma problem som du :D Det läcker lätt ut uppe vid ryggen med pampers men jag tycker att dom är mkt smidigare än libero, tycker libero är hårdare på något sätt ! Men vi fick hem prov om libero up&go "pants" sånna man bara trär på. Och dom tycker jag faktiskt var bra så dom ska vi testa att köpa nästa gång.

Postat av: Emiz

Publicerad 2010-02-13 00:38:02

Jag tycker både pampers & libero är lika bra.

Prova Huggies om du inte testat dom..

Dom är nästan bättre tycker jag=) och gulliga, nalle puh på dom ;)

Postat av: Michelle

Publicerad 2010-02-15 18:28:11

Hej!

Vi har troligtvis samma problem som ni med Pampers, Novalie är nog lite för spinkig för dom.. Sitter inte alls bra! Så mestadels blir det Libero här hemma, men har även upptäckt att ICAs egna blöjor också är bra! Dom är utformade på precis samma sätt som Libero :) har testat Coops med, men usch värdelösa! Dom var hårda och otäcka så dom gav vi bort. Huggies var okej när hon var liten..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år och sambo med min pojkvän Håkan och mamma till Sixten född 090809, nu väntar vi på lillasyster som är beräknad 121016 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela