3mirakel

trebarnsmamma barn födda 09, 12 och 14

Skötbord!

Publicerad 2010-02-25 09:05:38 i Allmänt,

Märkte nyss när jag bytte blöja på Sixten att vårat dyna till skötbordet har fått en spricka, är ju verkligen inte bra, då kan det ju läcka ner vatten i själva skumgummit. Har kollat runt på nätet men verkar inte som det finns reservdyna man kan byta till...
Jag som är så nöjd med skötbordet annars men det är väl inte så konstigt att den sprukit när vi köpte den begagnad. Får se om jag ska testa och limma ihop sprickan. Annars blir det väl att köpa ett likadant skötbord om man hittar något begagnat.

Här ser ni att vi har skötbordet inskjutet i duschen, och så har vi hadfatet till vänster så man når rinnade vatten. När vi ska duscha så är det bara att rulla ut skötbordet och sen ställa tillbaka det när man är klar. Ett tips till er som har litet badrum men ändå vill ha skötbordet där (ställ det i dushen)

Kommentarer

Postat av: Emiz

Publicerad 2010-02-25 20:51:29

Kolla på

www.annaaxel.se

Dom säljer iaf sådant skötbord..

Så dom kanske säljer dyna också om du har tur:)

Postat av: Beatrice - stolt mamma till Devin ♥

Publicerad 2010-02-26 11:24:35

13 månader och 9 dagar kommer han va när han börjar dagis, om han får börja 1 september som jag ansökt om.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år och sambo med min pojkvän Håkan och mamma till Sixten född 090809, nu väntar vi på lillasyster som är beräknad 121016 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela