3mirakel

trebarnsmamma barn födda 09, 12 och 14

Storhandling!

Publicerad 2010-02-26 13:17:50 i Allmänt,

Nu är sambon och storhandlar på Willys, vi skrev en inköpslista igårkväll och det blev en del saker, men välbehövligt.
Jag tycker det är så skönt att ha allt hemma och helst vill jag ha dubbelt av allt så ifall nåt tar slut så har man ett litet lager. Mat till Sixten är ett måste att ha på lager! Är också löjligt rädd att blöjor och tvättlappar ska ta slut så har alltid flera paket hemma =) Sån är jag! Kanske pga att vi bor på landet och har 2 mil in till stan?

Nu på förmiddagen har jag betalt räkningar, dammsugit alla rum och bäddat rent i sängen. Riktigt duktig "hemmafru" är jag. Sen blir det fradagsmys med mina favoritkillar. Sixten är nog bara med till 20:00 sen får jag och sambon lite vuxentid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år och sambo med min pojkvän Håkan och mamma till Sixten född 090809, nu väntar vi på lillasyster som är beräknad 121016 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela