3mirakel

trebarnsmamma barn födda 09, 12 och 14

Flaska

Publicerad 2010-01-10 13:30:52 i Allmänt,



Igårkväll vid 22:00 så drack Sixten 100 ml ersättning utan några protester i början som det har varit dom andra gångerna, så skönt att han äntligen accepterat ersättningen! sen ammade han 2 gånger på natten så steg vi upp vid 10:00 imorse. att jag ammat på natten är mest av bekvämlighetsskäl då jag inte orkat gå upp och göra i ordningen en flaska mitt i natta, samt att brösten varit spända av massa mjölk då han inte ammat på hela dagen men snart så ska det vara slutammat helt är min plan iallafall. Vad Sixten vill är en annan sak =)
Flaskan på bilden är den vi har använt, såg nu i efterhand att dom har en anatomisk dinapp som man kanske skulle testa, men nu äter han ju med en vanlig dinapp så det känns onödigt att byta nu..


Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2010-01-10 21:34:49

Vad kul att det går bra nu, vi kör oxå med den där flaskan den funkar bäst för oss! Jag brukar oxå amma på natten för att det är bekvämt , har gjort i ordning någon gång bara. Men säger som du snart är det helt slut ammat även om Kevin inte vill :)

Postat av: ~ Beatrice, en 22-årig mamma & sambo ~

Publicerad 2010-01-11 19:27:35

Vad är det för skillnad på denna anatomiska dinappen o den vanliga?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år och sambo med min pojkvän Håkan och mamma till Sixten född 090809, nu väntar vi på lillasyster som är beräknad 121016 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela