3mirakel

trebarnsmamma barn födda 09, 12 och 14

Jul och nyår!

Publicerad 2010-01-02 12:49:16 i Allmänt,

Oj, vad fort tiden har gått nu under jul och nyår! Har därför inte haft tid att blogga. Just nu har jag också åkt på en förkylning. Vaknade upp efter nyår med halsont vilket mina förkylningar alltid brukar börja med, igårkväll kom snoret, usch och blää för nästäppa och snor. Det är bara att hoppas att Sixten och Håkan inte också blir sjuka...

Våran kamera har gått sönder, lagom till nyår. Min mobil lade också av på nyår så bägge grejerna ska bytas in då garantin är kvar. apropå tekniksaker så hamnade vi i diket på väg hem från köping igårkväll, som tur var så klarade vi oss helskinnat, Sixten sov under dikeskörningen så det gick väldigt långsamt och bilen klarade sig också. Både håkan och jag är trötta på all snö och halka. Det är fjärde gången på två månader vi halkat ner i diket. Det är så skönt att Håkan har tagit körkortet nu så jag slipper halka runt på vägarna...

Julafton spenderade vi först hos Håkans föräldrar med jullunch och sen åkte vi till min mamma där min familj var och tittade på Kalle Anka och åt lite mer och öppnade julklappar. Sen åkte vi tillbaka till håkans föräldrar och öppnade mer julklappar och fick julfika. Med andra ord en del åkande men det var inga långa sträckor. Min mamma bor ju bara 2 km från Håkans föräldrar och vi bor själva 2 km från hans föräldrar =)

Nyårsafton spenaderade vi i Köping med en annan småbarnsfamilj som hade dop för sin yngsta son som är en månad yngre än Sixten. Det var väldigt trevligt!

Här är lite bilder från julafton.


Sixten med morfar



och med moster



Och med sin farmor



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år och sambo med min pojkvän Håkan och mamma till Sixten född 090809, nu väntar vi på lillasyster som är beräknad 121016 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela