3mirakel

trebarnsmamma barn födda 09, 12 och 14

Promenad

Publicerad 2010-01-22 15:01:20 i Allmänt,

Nu har Sixten och jag kommit hem från en 30 min lång promenad med vagnen, usch vad jobbigt det var att gå i uppförsbacken på väg hemåt med barnvagnen i snömodden. Men jag får se det som bra träning för magen! Vill bli av med degmagen efter graviditeten. Tänkte därför gå en promenad i rask takt varje dag. Får se om jag kan hålla det, är ju inte alltför för förtjust i vintern...

Här är lite bilder från vår promenad!






Somnade efter ca 10 min i vagnen.



Såhär stor var ju min mage några dagar innan Sixten föddes




och nu 5 månader efter förlossningen ser den ut såhär, med lite träning så tror jag magen kan gå tillbaka helt. Fast den kommer nog aldrig bli som innan jag fick barn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år och sambo med min pojkvän Håkan och mamma till Sixten född 090809, nu väntar vi på lillasyster som är beräknad 121016 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela