3mirakel

trebarnsmamma barn födda 09, 12 och 14

1 år sen!

Publicerad 2010-03-08 12:10:16 i Allmänt,

För ca ett år sen (5 mars 2009) fick vi se Sixten för första gången på ultraljud. Eller iof så såg vi honom redan i vecka 11 då dom gjorde ett vaginalt ultraljud, fast då så man ju mest kroppen och små armar och ett stort huvud. Så egentligen var det andra gången i vecka 18.

Man ser faktiskt att det är Sixten, samma runda huvud och söta uppåtnäsa, men vi visste ju inte att det skulle bli en pojke men Håkan sa att han tyckte det såg ut som en pojke och rätt hade han ju =)



Här ser man likheten, har vänt bilden nedre bilden upp och ner så att man ser bättre
!



Kommentarer

Postat av: Beatrice, mamma till Devin ♥

Publicerad 2010-03-08 14:35:51

Samma här. Vi gjorde Ultraljudet den 5 mars också. :)

Postat av: alex

Publicerad 2010-03-08 18:09:29

tack så mycket :) om du gillar bloggen följ gärna genom bloglovin, fin design du har på din förövrigt ! keep it up

Postat av: Beatrice, mamma till Devin

Publicerad 2010-03-10 10:50:44

Jag vet faktiskt inte. Jag har fått låna dem av min svärmor, Tommys halvsyskon hade dem när de var små. :)

Postat av: Emma Viklund

Publicerad 2010-03-11 07:30:28

Vad söt ultraljudsbild, man ser likheten där :) Vår ultraljudsbild är med så klockren att det är Viggo! :) Det är så kul att se sånt...



sv. Vad roligt att du brukar kika i min blogg! :) Jag ska börja följa din nu, så roligt med jämnåriga barn!! Vi har faktiskt inte testat Ica´s byxblöja ännu, har inte tänkt på att dom har någon faktiskt.. Måste nästan testa! :) Har ni testat dom?

Postat av: Emma Viklund

Publicerad 2010-03-11 09:31:49

sv. Ja, det är lite småjobbigt nu när Viggo inte sitter still, är precis överallt och oftast där han inte får vara.. men det är mest roligt! :) Så roligt att följa sitt barns utveckling. Viggo stod inte länge och gungade på alla 4, då han väl kommit upp på alla 4, så började han gunga dagen efter och sen började han ta sitt smått framåt för varje dag och nu kryper han som han itne gjort annat :) har gått så fort, så jag har redan glömt hur det var då han bara satt still haha :) Snart kryper nog Sixten med! :) Han är så söt...



Har inte tänk på att Icas blöjor inte har 5, utan att man måste gå till strl.6 direkt från 4, vad knepigt... Jag som tyckte 4 satt lite tajt sist vi hade de blöjorna...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år och sambo med min pojkvän Håkan och mamma till Sixten född 090809, nu väntar vi på lillasyster som är beräknad 121016 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela