3mirakel

trebarnsmamma barn födda 09, 12 och 14

Helgen som varit

Publicerad 2010-03-01 21:48:03 i Allmänt,

Som vanligt har jag inte haft tid att blogga i helgen, eller tagit mig tid då jag passar på att vara med älsklingen istället. Helg betyder ju två hela dagar tillsammans. Sen kommer måndagen då jag är själv här hemma med Sixten då Håkan sover borta. Men det går det med!

I Lördags så var jag iväg med min mamma och firade min faster från USA som som för tillfället var i Sverige. Hon fyller år nu i dagarna. Där träffade jag även min farbror, hans fru och min två kusiner som är 5 och 7 år gamla. Min farmor träffade jag också. Var trevligt att träffa släkten och Sixten skötte sig exemplariskt som vanligt hela dagen. Vi kom inte hem föränn 22:30 så det var bara att ge Sixten Nattflaskan så somnade han efter det.

I Söndags så var vi på barnbasaren i Nyköping och handlade en del kläder till Sixten i strl 74 och uppåt. Hittade även en pipmugg från tupperware med mjuk drickpip som Sixten kunde dricka vatten ifrån till maten, den kostade bara 10 kr, vilket fynd! Tupperwares saker är ju dyra i vanliga fall och den här muggen var i fint skick. Sen Köpte jag en doktorväska men läkarinstrument som jag tror Sixten kommer tycka är jätterolig när han blir lite större!

- 3 långärmade tröjor
- 2 t-shirt (till i sommar)
- 4 bodys
- 3 byxor
- 2 pyamaser
- 1 doktorsväska
- 1 pipmugg

Allt det här fick vi för ca 280 kr!!!

Sixten somnade nu för natten strax efter 19 så vi får se hur tidigt han vill gå upp i morgonbitti.

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-03-02 09:05:36

Vilka bra fynd :) Vad är det för ställe? Det är ju super kul att "fynd" handla och komma hem med massa bra saker till ett bra pris :D

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-03-03 08:29:53

Ja sommar vore inte fel, men får nog vänta med de ett tag, jag kommer inte ens ut med vagnen varken på framsidan eller baksidan, ringde nyss så får väl se om dom skottar jag måste ut idag. Usch dom är så dåliga ! oh men vad roligt någe sånt har vi inte här. =/ Jag får väl ta mig en tripp till nyköping när nästa är hos er :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år och sambo med min pojkvän Håkan och mamma till Sixten född 090809, nu väntar vi på lillasyster som är beräknad 121016 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela