3mirakel

trebarnsmamma barn födda 09, 12 och 14

Ica blöjorna!

Publicerad 2010-03-08 11:34:37 i Allmänt,

Jag har ju provat lite olika blöjor på Sixten och nu har vi provat ett paket av Icas egna blöjor och dom satt perfekt på Sixten. Läcker inget bajs och suger upp kisset bra. Har haft en sån blöja på hela natten och den funkade lika bra som Libero. Så hädanefter tror jag nog att vi köper blöjor från Ica om det visar sig vara billigare än Libero. Ska kolla hur många blöjor det är i ett ekonomipack icablöjor till vilket pris...Köpte ju nu ett litet paket med 24 blöjor men har också två fulla paket med Libero att använda upp...


Sixten har på sig Icas blöja



Här ser ni hur bra resåren funkar i ryggen




Här ser man att Libero och Icas blöjor liknar varandra!




Just den här resåren på Icas blöjor tycker jag är jättebra, så sitter blöjan jättebra runt magen =)




Kommentarer

Postat av: Emma Viklund

Publicerad 2010-03-10 22:55:46

Snubblade in här genom Beatrice, mamma till Devins blogg. Vilken mysig blogg du har! :) Jag måste ju bara tillägga att vi älskar Icas blöjor! :) Dock kör vi med Coops just nu för min sambos föräldrar köper det åt oss ibland då dom handlar... Men gillar ändå Icas bäst! :) Men har även fastnat för Liberos up&go, dom är så bra! :)



Kram Emma & Viggo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år och sambo med min pojkvän Håkan och mamma till Sixten född 090809, nu väntar vi på lillasyster som är beräknad 121016 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela