3mirakel

trebarnsmamma barn födda 09, 12 och 14

Utkast: Mars 26, 2010

Publicerad 2010-03-26 12:51:09 i Allmänt,

Nu har vi precis kommit tillbaka från en promenad ute i det fina vädret. Sixten somnade nästan på en gång då han hade varit vaken sen 7 imorse, vi gick ut vid 11:50. Han ligger nu i vagnen som står ute på verandan med babyvakten i, tänkte att det säker är skönt att sova vidare ute i friska luften.

Imorse när vi vaknade så låg Sixten och sov sött i SIN säng fortfarande, annars brukar jag få hämta över honom till oss. Ofta minns jag inte att jag gjort det på morgonen, snacka om att man är som en zombie när man vaknar på natten =) Det var jätteskönt att ha gott om plats i sängen och slippa ha ett litet element tätt intill sig...

I eftermiddag ska jag och Sixten ta bussen in till stan och hämta ut min nya laptop som jag klickade hem på elgiganten igår, den hade visst kommit redan idag, kul. Jag trodde jag skulle få vänta ända till på måndag...

Den här datorn blev det


Toshiba Satellite L450D-144

 

15.6" laptop med AMD Sempron-processor, 2GB RAM, 320GB hårddisk och Windows 7.

Windows 7 - Operativsystemet som tar fördelarna med Windows Vista ett steg längre. Enklare att använda, enklare att hantera.
Snabb internetanslutning - Håll dig uppkopplad oavsett vilket nätverk som finns tillgänligt, trådlöst eller med ethernet-kabel.
AMD Sempron- Processor med 2GB arbetsminne. Utmärkt för dina dagliga uppgifter och grundläggande grafiska sysslor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år och sambo med min pojkvän Håkan och mamma till Sixten född 090809, nu väntar vi på lillasyster som är beräknad 121016 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela