3mirakel

trebarnsmamma barn födda 09, 12 och 14

Våran fredag och Lördag

Publicerad 2010-03-14 12:31:10 i Allmänt,

I fredags så var vi ju och såg på bio, Vi valde och se Farsan och den var jätterolig. Den roekommenderar jag att se om man vill skratta! Vi hade det mysigt på tu man hand och det var skönt att bara kunna tänka på sig själv...Av vana vaknade vi 06:30 och jag kunde inte somna om men låg kvar i sängen tills vi gick upp vid 08:00.

Det hade gått bra för Sixten att sova hos min mamma. Han hade vaknat en gång på kvällen vid 21:00 och varit lite ledsen i 20 min men sen somnat om i mammas knä. Det var kul och se vad glad Sixten blev när vi kom och hämtade honom morgonen därpå, han sken verkligen upp när vi kom och ville växla mellan mammas och pappas knä =)

Under Lördagen var Vi hos Håkans föräldrar och åt hemmagjorda kroppkakor som blev jättegoda. Sen var vi kvar och tittade på finalen i melodifestivalen. Jag blev glad att Anna vann för hon kommer ju ifrån Nyköping. Min personliga favoritlåt var Manboy men Anna var också en favorit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år och sambo med min pojkvän Håkan och mamma till Sixten född 090809, nu väntar vi på lillasyster som är beräknad 121016 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela