3mirakel

trebarnsmamma barn födda 09, 12 och 14

Vilken Snöväder!

Publicerad 2010-11-23 12:58:42 i Allmänt,

Gud vad det snöar mycket nu. Igår förmiddags var Sixten och jag ute en 45 min och byggde en snögubbe, Sixten gick mest runt och jagade Siri så det var jag som byggde men det var kul...Man blir bra sugen på att skaffa sig en overoll (eller täckbyxor) när man är ute och leker med honom så man kan sätta sig på knä liksom utan att frysa. Har iaf tänkt kika på en sån och ha när jag rider. Sen kan jag ju ha det hemma också. Men tänker inte ha den på när jag ska in till stan, då blir det jacka bara...









Kommentarer

Postat av: Betty

Publicerad 2010-11-27 16:56:09

Svar: Tack för din kommentar, blev glad, kul med någon som har samma öde som jag:)

Förresten kom jag på att jag vet vem du är, vi bodde ju i samma by fast du lite utanför. Jag och din lillasyster gick i samma klass i mellanstadiet, då var de ju 4-5-6a.

Japp kommer kika in på din blogg lite då och då:)



Kram

Postat av: Beatrice, mamma till Devin & gravid ♥

Publicerad 2010-12-06 10:52:57

Hihi, söt han är :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år och sambo med min pojkvän Håkan och mamma till Sixten född 090809, nu väntar vi på lillasyster som är beräknad 121016 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela