3mirakel

trebarnsmamma barn födda 09, 12 och 14

Hästar!

Publicerad 2010-10-04 15:12:28 i Allmänt,


Det underbaraste som finns!

Sen mitten av Augusti så har jag tagit upp ridningen igen, Superkul och bra för själen och komma hemifrån ca 2 timmar ibland och göra det man gillar...
Min sambo brukar säga att jag skiner som solen själv när jag kommit hem från stallet!

Hade ju egen häst förut som jag sålde i februari 08 då jag inte hade råd, hoppas kunna skaffa häst igen men det blir inte ännu på några år, vill få dom barnen jag vill ha först och att dom ska ha hunnit bli lite äldre samt att vi måste ha två stadiga inkomster först, men den tiden kommer!

Är medryttare på en häst som står i ett stall som ligger 5-10 min härifrån med bil, passar mig helt perfekt att kunna rida 3-4 gånger per vecka, helt gratis! looovley!

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-10-04 21:04:35

Shit vad avundsjuk jag är på dig!! Vill oxå.

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-04 21:08:26

Kan du inte skriva hur en dag för dig och sixten ser ur, mattider , sovtider osv :) Kul att läsa om din fina lilla kille.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år och sambo med min pojkvän Håkan och mamma till Sixten född 090809, nu väntar vi på lillasyster som är beräknad 121016 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela