3mirakel

trebarnsmamma barn födda 09, 12 och 14

Långsovare!

Publicerad 2010-10-04 15:01:50 i Allmänt,

Nu har Sixten sovit middag i 2,5 timme! Själv börjar jag få långtråkigt här hemma, har lagat lunch och ätit så Sixten har lunch när han nu vaknar...ungspannkaka!

Apropå sömn så sover Sixten grymt bra nuförtiden, på 2 v så har han inte sovit i våran säng alls, bara i sitt rum. Så skönt för oss att ha sovrummet ifred. Det var efter att vi började med 5 min metoden så somnar han på ca 3 min, första kvällen så fick jag gå upp 4 gånger sen somnade han. Fast det var jobbigt och höra honom gråta såklart men visste ju att det skulle gå över...Våran stora kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år och sambo med min pojkvän Håkan och mamma till Sixten född 090809, nu väntar vi på lillasyster som är beräknad 121016 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela