3mirakel

trebarnsmamma barn födda 09, 12 och 14

52,7 kg!

Publicerad 2011-01-24 22:17:56 i Allmänt,

Vägde mig igår hemma hos Håkans föräldrar, vi har ju ingen våg hemma och tydligen så hade jag gått ner 2 kg till på 20 dagar så det händer lite med fettet iaf när jag springer på helgen med reklamen. Alltså har jag gått ner 21 kg sen jag var höggravid, otroligt att jag gick upp så mycket, måste ha varit mycket vatten jag samlade på mig då jag gick ner 15 kg nästan direkt efter förlossningen.

Ska bli intressant och se hur kroppen förändras nu den 11 Februari då jag börjar dela ut tidningar 6 dagar i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år och sambo med min pojkvän Håkan och mamma till Sixten född 090809, nu väntar vi på lillasyster som är beräknad 121016 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela