3mirakel

trebarnsmamma barn födda 09, 12 och 14

54,5 kg

Publicerad 2011-01-05 20:44:00 i Allmänt,

Vägde mig idag för och se om jag gått ner något i vikt sen jag började dela ut reklamen för 3 veckor sen, vågen visade 54,4 kg.
Jag blev jätteglad när jag såg detta. Har legat stadigt på 57 kg sen ungefär 3 veckor efter Sixten föddes...
Ska bli jättespännande och se vad som händer nu med vikten när jag rör mig mycket på helgerna iom jobbet.

Såhär ser min mage ut nu efter nästan 1,5 år efter förlossningen, jag har lite o jobba med...är ett irriterande häng över byxorna (precis över kejsarsnittet) som jag nog aldrig kan bli av med utan operation. Men hade ju väldigt stor mage i förhållande till min kropp (är ju bara 156 cm lång)
På sista bilden så spänner jag och drar in magen, då ser man att det finns lite muskler därunder som behöver tränas upp så dom orkar hålla in magen. Magmusklerna är ju fortfarande delade, verkar inte vilja gå ihop av sig själv...

Man ser också hur fult dom lagt snittet, snett är det, högre på ena sidan (långt upp över troskanten liksom...)










Kommentarer

Postat av: Annika N

Publicerad 2011-01-07 14:21:58

Hej gumman!

Jag kan förstå att det känns irriterande för dig... Har du testat med någon sammandragande olja/salva? Det kanske hjälper!

Kram på dig och familjen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år och sambo med min pojkvän Håkan och mamma till Sixten född 090809, nu väntar vi på lillasyster som är beräknad 121016 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela