3mirakel

trebarnsmamma barn födda 09, 12 och 14

jobb, jobb och jobb!

Publicerad 2011-01-24 09:08:56 i Allmänt,

Ja, nu har jag också fått jobb på vardagarna. Tidningsservice i Nyköping där jag jobbade förut, så det blir att börja jobba natt igen. Jag som hade sagt upp mig därifrån för att jag ville slippa jobba natt. Men ska få ett distrikt som ger rätt bra betalt så det känns som att det är värt att testa på iaf!
11 Februari går jag på det distriktet!

Vi har också ansökt om dagmammaplats till Sixten, blir så att han börjar i Augusti (när han är två år). Han kommer vara hemma med Håkan under sommaren medans jag förhoppningsvis sommarjobbar på Posten, annars blir det ju o dela ut tidningar så vilket som, så ska jag jobba...Fram tills dess så kommer vi även ta ut vårdnadsbidrag så blir ju några tusen där också...
Men kommer flyta på bra när han går hos dagmamman om dagarna då kan jag passa på och sova på förmiddagarna!

Blir fyra tuffa månader nu fram tills sommaren då jag får pussla med sömnen iom att Sixten är hemma och Håkan studerar på dagarna så får väl gå och sova vid 19, samma tid som Sixten så jag får mina 8 timmars sömn =) Annars kommer jag bara vara trött och grinig om jag somnar 22 och går upp 02 (blir ju bara 4 timmars sömn!) och jag kan ju inte sova under dagen iom att jag måste vara vaken med Sixten.

Kommentarer

Postat av: EMIZ

Publicerad 2011-01-24 20:49:37

Kan du inte passa på att sova på dagen när sixten sover middag? för det gör han väll :)

Postat av: EMIZ

Publicerad 2011-01-24 20:50:28

Kan du inte passa på att sova på dagen när sixten sover middag? för det gör han väll :)

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-02-01 22:07:33

Men du jobbar inte hela natten eller? eftersom du börjar två? vad har du för tider? Kul att du har jobb i alf :) allt bra med er? Kram Åsa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år och sambo med min pojkvän Håkan och mamma till Sixten född 090809, nu väntar vi på lillasyster som är beräknad 121016 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela