3mirakel

trebarnsmamma barn födda 09, 12 och 14

blä så trött

Publicerad 2015-07-16 07:35:33 i

Sophia kom inknatandes och la sig prompt på mig. Efter ett tag så blev det väldigt tungt och jobbigt för ryggen så sa ifrån att du får gå upp eller lägga dig bredvid pappa. Loke låg där i mitten dessutom. Ja, hon gick upp i protest. Kom in igen efter några minuter o sa bajj, jaha bara upp o byta tänkte jag men inget bajs där.

Nu kröp jag ner bredvid minstingen och Håkan som sover och dom större tittar netflix och doc mc stuffins. Får se hur länge man får ligga här innan det är dag o fixa frukost

Loke 3.5 månad. Bilden är alltså från mars 2015

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år och sambo med min pojkvän Håkan och mamma till Sixten född 090809, nu väntar vi på lillasyster som är beräknad 121016 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela