3mirakel

trebarnsmamma barn födda 09, 12 och 14

veckan som gått

Publicerad 2015-07-24 23:12:18 i





Lite bilder från veckan som varit. I måndags kom Lokes nya bakåtvända bilbarnstol. Vi beställde en ny från jollyroom på rea, den kostade 1990 kr o då fick man med ett sparkskydd, två solskydd och en "baby on board" skylt. Får se om vi säljer smågrejerna vidare eller behåller. Än har han inte provåkt men storasyster provsatt efter monteringen. Iaf heter modellen britax hiway II.

Bild på syskon lek o dessutom älskar jag kvällssolen I vår lägenhet. Dock börjar det kännas lite trångt med tre barn i en trea men det går ändå bra nu när dom är små ☺ ev så blir det så att jaga och Håkan flyttar ut sängen till vardagsrummet så får Sixten eget rum o Loke och Sophia dela på det andra sovrummet.

Sen en bild på tvättberget. En veckas tvätt 😣 ointressant för er men skriver för min egen skull. Är ju kul o kunna bläddra tillbaka i framtiden och se vad man pysslade med ☺ vi har ju ingen tvättmaskin i lgh men dock diskmaskin o det är jag glad över! Den används dagligen 😅

Idag startade dagen med tvättstuga 7-12. Vi hade  tur iom att grannarna tvättade samtidigt, i ett annat tvättrum då såklart så barnen leka med varann under tiden ☺ Sixten har så kul med Elias! Sen var håkan iväg o handlade o vi åt lunch. På em så promenerade jag ner på stan m barnen. Sophia o Loke i cykelvagnen o sixten på kickbike. Sen blev det sen tacos o filmen Frost sen var kl 22 o hög tid för barnen o sova. Jag ska också sleepa straxt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

25 år och sambo med min pojkvän Håkan och mamma till Sixten född 090809, nu väntar vi på lillasyster som är beräknad 121016 <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela